slide 2 of 6

İqtisadiyyat Xarici şirkətlərə tam “yox” demək realist deyil, amma onların təcrübəsindən ağıllı istifadə etməliyik
...
15.03.2025 Elvin ABBASOV Tərəfindən

Xarici konsaltinq şirkətlərinin həqiqi misyası nədir? Bu sual Azərbaycan kimi inkişaf etməkdə olan ölkələrdə strateji layihələrin uğursuzluğu ilə üzləşəndə ağla gələn ilk suallardan biridir. Xüsusən ABŞ mənşəli şirkətlər öz ölkələrində və ya ABŞ-ın maraq dairəsindəki bölgələrdə (Qərbi Avropa, Yaponiya kimi) parlaq nəticələr əldə edir. Amma Azərbaycan kimi ölkələrdə milyonlarla dollar ödənişə baxmayaraq layihələr ya qismən uğursuz olur, ya da uzunmüddətli təsir göstərmir. Bəlkə onların misyası sadəcə pul qazanmaqdır? Yoxsa daha dərin bir gündəm var – bizi bilərəkdən zəif saxlamaq, inkişafdan geri qoymaq? Bu şübhə təsadüfi deyil və qlobal güc dinamikasına baxdıqda məntiqli görünür.

Analitika

Yazarlar

Video xəbərlər

Foto reportaj

slide 9 to 12 of 5

Verlişlər

slide 8 to 11 of 6