1

Göbək yağlarının düşməni olan ərzaqları qəbul edərək qarın piylərinizi əridə bilərsiz.

1. Paxlalılar, qarın yağlarının baş düşmənidir. Yağ dərəcələri çox aşağıdır. Zülal, lif və kalium anbarı olduqları üçün gec acdırır və həzmi asanlaşdırır.

2. Orta bir insanın gündəlik kalori ehtiyacı 2000-dir. Bəzən çox daha çox kalori aldığımız da ola bilər. Bunlardan xilas olmaq üçünsə  yaşıl çay idealdır.


3. Yumurtanın ağı zülal baxımından zəngindir və qarnı tox tutaraq insanı tez acmağa qoymaz. Eyni zamanda da böyük bir sidik qovucudur.


4. Zeytun yağının içindəki omeqa yağ turşuları kalori yandırmağa köməkçi olar. Salatlara gündə bir yemək qaşığı zeytun yağı töksəniz kilo vermənizi asanlaşdıra bilər.


5. Şirniyyat yemək istədikdə şokoladdan əvvəl müraciət edəcəyiniz yemək üzüm olmalıdır. Çünki ən sağlam arıqlamaq yollarından biridir.


6. Göbək yağlarını əritməyin ən sadə yollarından biri də limon suyudur. Bir stəkan suya yarım limon suyu sıxmaq arıqlamağınıza köməkçi olar. Sonra da edəcəyiniz məşqlə də yağların əridilməsin də yüzdə 30 qədər artıra bilərsiniz. Mədə problemi olanlar limon qəbul etmələrində  diqqət etməli.

7. Hər kəsin bildiyi kimi qarpızın yüzdə 90dan çoxu sudur. Qarını tox tutduğu üçün yaz aylarında yalnız qarpızla belə qarın piylərini əritmək mümkündür.


Kalium baxımından zəngindir və həzmi asanlaşdıraraq zəifləməyə köməkçi olur.
8. Dadı çox sevilmesə də kilo vermədə kərəviz müalicələri olduqca məşhurdur. Bişirmək yerinə çiy olaraq salatlarda istifadə edilməsi daha faydalıdır.

9. Ən sevilən meyvələr arasındakı banan diyetlərin də imtina edilməzdir. Tox tutar kalium və zülal baxımından da zəngindir. 20 dənə banan gündəlik kalori miqdarına yoldaşdır. Ancaq yalnız banan pəhrizi etmək istəyənlər üçün kiçik bir xəbərdarlıq: Qəbizlik!


07.11.2016 15:38 281 dəfə baxılıb